петък, 11 декември 2015 г.

Неориентираност

И сега се питам къде е Началото.
Как не си дадох сметка, че се случва нещо което е важно.
За толкова години си познавам тялото, защо не разбрах сигналите?
Сега вече знам, че е нямало как да бъде иначе.
Не търсете съвпадения и припознаване, всичко при всеки е Индивидуално.
Когато се ударя все посинявах, затова и не обърнах внимание когато синините станаха по-големи и ярко оцветени. По простата причина, че на работа имаше някой размествания и аз всеки ден се бутах в нещо. Виках си: Ей, защо не внимаваш. Още едното не минало ти пак си се ударила.
Когато септември ми дойде цикъла, който обикновено е нормален и около три дни пак не ми светна лампата. Пак: Остаряваш, промяната е нормална.
На работа сме доста жени и си правим консултации една друга.
Още повече, че в средата на август си вадих зъби и ако имаше нещо щеше да е видимо.
Бях доста уморена, но съм с подобаващо тегло, как няма да се изморявам.
Отпадналостта отдадох на обилния цикъл.
На 12.09 беше работен ден и отидох при личния лекар, защото се появи едно подуване на гърлото и не можех да говоря. 
Диагнозата беше : Двустранна гнойна ангина.
Взех си лекарствата и се заех с лечението. Още същата вечер вдигнах температура и умората стана страшна, освен това по цялото ми тяло се появиха лилави петна.
В неделята нещата станаха по-лоши и отидох до спешния кабинет. След като разбраха за цикъла, просто ми сложиха една инжекция и напътствието да посетя гинеколог.
До тук нищо ново и необичайно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар